11 Temmuz 2014 Cuma

Diego Istanbulda!!!!


Fenerbahcenin yeni transferi Diego Ribas bu aksam Istanbula geldi. Diego Fenerbahceyi geldigi icin cok mutlu oldugunu ifade etti, ve "buraya öncedende gelmek icin caba verdim ama demeki kismet bugüneymis" diye konustu.

En cok Alexden Fenerbahce hakkindan bilgi alan Diego, "Bana Alex cok güzeler seyler anlati ve bana Fenerbahcede oynadigim icin cok sanli oldugumu söyledi".

Fenerbahceyi neden sectiginide anlatan yildiz futbolcu, "Ben buraya kupalar kazanmak icin geldim. Kaybetmeyi sevmiyorum o yüzden Fenerbahce benim icin ilk tercihimdi. Fenerbahce taraftarlari icin her mac maksimumda oyniyacagim", diye konustu.

Bizde LiveSoccerHD olarak Diegoya bol sanslar diliyoruz, ve böyle transferleri Türk takimlardan daha cok görmek istiyoruz.

0 yorum:

Yorum Gönder